Internett på boligen
Internett fra Telia er gratis i alle våre boliger. Du har din egen ruter og ditt eget nett. Ruteren finner du på veggen i boligen din.
Brukernavn og passord:
Brukernavn og passord til den trådløse ruteren skal finnes på siden av eller under ruteren. Hvis du ikke finner dette må du ta kontakt med Telia på telefon 924 05 050.
Alle spørsmål, bestillinger og klager må rettes til Telia på telefon: 924 05 050.
Kundesenteret vil kunne lokalisere modemet ved hjelp av mac nr. (står på boksen).
Problemer med pålogging?
I noen tilfeller kan det være du må resette boksen din. Det gjør du ved å ta den ned fra veggen, under eller ved siden på boksen finner du et lite hull som er merket med resett. Du kan bruke en penn eller noe annet spisst til å holde inne en knapp i hullet. Hold inne til lysene slås av på boksen og vent til de kommer på igjen. Det kan ta noen minutter før boksen kommer opp igjen med alle lysene.
Avtalen:
- Bredbånd 100/100 Mbit
- Trådløs ruter