Internett på boligen

Internett fra Telia er gratis i alle våre boliger. Du har din egen ruter og ditt eget nett. Ruteren finner du på veggen i boligen din.

Brukernavn og passord:

Brukernavn og passord til den trådløse ruteren skal finnes på siden av eller under ruteren. Hvis du ikke finner dette må du ta kontakt med Telia på telefon 924 05 050.

OBS! For dere som bor i hybelriggen får dere tilgang til nett ved å velge et av følgende nettverk:

  • SPV-Wifi-BB_01 med passord BBSamm3281 
  • SPV-Wifi-BB_02 med passord BBSamm3282 
  • SPV-Wifi-BB_03 med passord BBSamm3283 
  • SPV-Wifi-BB_04 med passord BBSamm3284

Problemer med pålogging?

I noen tilfeller kan det være du må resette boksen din. Det gjør du ved å ta den ned fra veggen, under eller ved siden på boksen finner du et lite hull som er merket med resett. Du kan bruke en penn eller noe annet spisst til å holde inne en knapp i hullet. Hold inne til lysene slås av på boksen og vent til de kommer på igjen. Det kan ta noen minutter før boksen kommer opp igjen med alle lysene. 

Les også disse tipsene!

Avtalen:

- Bredbånd 50/50 Mbit

- Trådløs ruter

- Mulighet for digital TV-Start. Kontakt Telia for info om pris.

PS: Du vil kunne bruke din egen ruter og det vil også være mulig å bruke kabel.

Trenger du TV-pakke eller raskere bredbånd?

Ønsker du TV-pakke eller raskere bredbånd kan du kontakte Telia.

Kontaktinformasjon, Telia:

Alle spørsmål, bestillinger og klager må rettes til Telia på telefon: 924 05 050.

Kundesenteret vil kunne lokalisere modemet ved hjelp av mac nr. (står på boksen) eller gateadresse + Hnr. Her finner du adressen din.