Internett på boligen

Internett fra Telia er gratis i alle våre boliger. Du har din egen ruter og ditt eget nett. Ruteren finner du på veggen i boligen din.
Brukernavn og passord:
Brukernavn og passord til den trådløse ruteren skal finnes på siden av eller under ruteren. Hvis du ikke finner dette må du ta kontakt med Telia.

Problemer med pålogging?
I noen tilfeller kan det vær du må resette boksen din. Det gjør du ved å ta den ned fra veggen, under eller ved siden på boksen finner du et lite hull som er merket med resett. Du kan bruke en penn eller noe annet spisst til å holde inne en knapp i hullet. Hold inne til lysene slås av på boksen og vent til de kommer på igjen. Det kan ta noen minutter før boksen kommer opp igjen med alle lysene.

Det kan også by på problemer med pålogging om du har vært logget på naboens nettverk. Da må du passe å "glemme dette nettverket" før du logger å ditt eget.

Les også disse tipsene!

Avtalen:
- Bredbånd 50/50 Mbit
- Trådløs ruter
- Mulighet for digital TV-Start. Kontakt Telia for info om pris.
PS: Du vil kunne bruke din egen ruter og det vil også være mulig å bruke kabel.

Trenger du TV-pakke eller raskere bredbånd?
Ønsker du TV-pakke eller raskere bredbånd kan du kontakte Telia.

Kontaktinformasjon, Telia:
Alle spørsmål, bestillinger og klager må rettes til Telia på telefon: 924 05 050.
Kundesenteret vil kunne lokalisere modemet ved hjelp av mac nr. (står på boksen).