Velkommen til ny bustadportal!
Den gamle sida Boligtorget, inkludert MinSide, er nå stengd.
I den nye portalen vil du kunne sende oss henvendelser som har med leigeforholdet ditt å gjere, sjå og betale faktura og finne din leigeavtale.
Innlogging og søknad
Allereie bebuar?
Slik loggar du deg inn første gong:
- Gå inn på https://bo.sammen.no/login
- Klikk «Får du ikke tilgang til kontoen din?»
- Velg «Jeg har glemt passordet mitt» og klikk neste
- Skriv inn ditt brukarnamn frå Boligtorget (din e-post) og klikk tilbakestill
- Du vil då få ein e-post med instruksjonar for å opprette ditt egiet passord (den nødvendige lenka i e-posten er berre gyldig i 24t)
NB. For at vi skal kunne betale ut ditt depositum når du skal flytte ut må du legge inn dine bankopplysingar på nytt (desse vil ikkje bli overført frå Boligtrget). Legg inn dine bankopplysingar under bankinformasjon.
Ny søkar?
Slik oppretter du brukar og legg inn søknad:
- Gå inn på https://bo.sammen.no/
- Klikk logg på
- Klikk opprett konto
- Fyll inn feltene og følg instruksjonane
Slik søker du bustad hjå oss.
Sjå og betale faktura
Velg "Din bolig" og "Fakturaoversikt". Då vil du få opp alle dine faktura med status og forfall. Klikk deg inn på fakturaen for detaljar og betalingsinformasjon (KID og kontonummer).
Det er fliere måtar å betale fakturaen på:
- Betale direkte i boligportalen
- Betale med Vipps (registrer i Vipps-appen)
- Betale med KID og kontonummer i nettbanken din
- Betale med eFaktura (vil bli tilgjengeleg seinare)
MERK: Nytt kontonummer frå desember 2018!
Bruk alltid betalingsinformasjon frå den fakturaen du skal betala for å sørge for at betalinga kjem rett.
Henvendelsar
Alle henvendelsar som gjeld ditt leigeforhold skal sendas via bustadportalen. Dette gjeras ved å klikke på plussteiknet nede til høgre på sida. Du vil då få opp val over ulike henvendelser.
Ei henvending kan for eksempel vere spørsmål om:
- leigforholdet (kontrakt, fremleige, parkering, bytte av bustad osb.)
- faktura (spørsmål om faktura og betaling)
- tekniske forhold (feil/manglar ved bustaden) og reinhald
- bososiale forhold (som konflikter eller støy)
- andre henvendingar (som tapt nøkkel, vaskerikort osv.)
Slik legg du inn ei henvending.
Vi gler oss til å ta i bruk den nye bustadportalen og håper du vil like den. Er det noko du lurer på kan du ta kontakt med oss på post.sfj@sammen.no