Trening

Vi føler oss forpliktet til å gjøre det vi kan for å forhindre potensiell smittespredning. Derfor stenger vi alle våre treningssentre fra og med torsdag 12. mars kl 18.00

Sist oppdatert 13.03.20 12:40

Hva betyr det for meg som medlem?

Når åpner senteret igjen?
I første omgang er det tenkt etter påske, men vi følger råd fra Folkehelseinstituttet, Bergen kommune og Smittevernkontoret.

Hva skjer med mitt medlemskap?
Vi vil kompensere for tapt tid der du ikke får brukt ditt medlemskap i etterkant, når smitten er håndtert. 

Jeg har betalt for et kurs, hva skjer med det?
Vi kommer til kompensere ved å sette opp et nytt kurs, eller tilbakebetale dine utgifter. Mer info kommer.

Jeg har avtalegiro med faste trekk, hva skjer med det?
La trekkene gå som vanlig, vi kommer til å kompensere for tapt tid senere.

Jeg har kjøpt medlemskap for en måned, hva skjer med det?
Du vil få utvidet dager på medlemskapet dit i samsvar med dagene vi har stengt.

Kan jeg låne utstyr til å trene hjemme?
Dessverre så vi ikke mulighet til å låne ut utstyr.

Kan jeg gjestetrene?
I utgangspunktet kan du som student det, men vi ber deg følge med på informasjon fra det senteret du har lyst til å trene på. Folkehelseinstituttet anbefaler å holde avstand til andre og derfor anbefaler vi å ikke  benytte seg av gjestetrening.

Jeg har betalt for PT-timer, hva skjer her?
Dine timer kan du benytte når vi åpner igjen. 

Jeg har booket og betalt for en squashtime, hva skjer med den?
Du vil få tilbud om å benytte den senere, eller refundert den. 

Jeg har booket og betalt for en golftime, hva skjer med den?
Du vil få tilbud om å benytte den senere, eller refundert den. 

Finner ikke du det du lurer på? Da kan du ta kontakt med Bård på bard.johansen@sammen.no

For oss er du som kunde det aller viktigste. Vi ber om forståelse for at besvarelser på e-post kan ta litt tid.