Digitale arrangement - hva og hvordan?

For deg som har lyst til å gjøre en forskjell nå i koronatiden, men ikke helt vet hvordan.

Kurset er beregnet på organisasjoner som ønsker å bidra til en enklere og mer meningsfull studiehverdag nå i korona-tiden, og ønsker tips og innspilkl til hvordan de kan gjøre det på digitale flater. 

 

Innhold 

  • Hvordan bruke Zoom til digitale arrangement
    • Hvordan opprette møte
    • Hvordan invitere
    • Hvilke funksjoner som finnes (chat, poll, share screen, breakout rooms osv.)
  • Tips til hvilke aktiviteter du kan invitere til 
  • Suksesskriterier og fallgruver
  • Erfaringsutveksling med andre deltakere fra andre organisasjoner

 

Tid og sted

Tirsdag 19. januar kl. 12 - 13.30

Torsdag 4. mars kl. 12 - 13.30

Kurset er på Zoom. Du vil få tilsendt lenke i forkant. 

 

Forpliktende påmelding: Når du melder deg på kurset, forplikter du deg til å delta. Husk å melde deg av i god tid dersom du likevel ikke har anledning.