Økonomi

Her finner du informasjon om betaling av husleie og depositum.

Innbetaling av depositum
Depositum må betales innen akseptfristen du har for å signere kontrakten. Denne fristen finner du på kontrakten din.

Husleie
Faktura for husleie er tilgjengelig på Min side den første virkedagen i hver måned. Betalingsfrist er den 15. i samme måned.


E-faktura
Vi kan dessverre ikke tilby e-faktura på vår nye boligside enda. Det jobbes med å finne en løsning, og du vil få mer informasjon når dette er tilgjengelig. 

Retur av depositum
Depositumet blir returnert til deg 4-6 uker etter kontraktslutt. Dette er forutsatt at utsjekk av rommet ditt er godkjent og alle regninger er betalt. Husk å sjekke at bankinformasjonen din er oppdatert på Min side.

Her finner du svar på vanlige spørsmål rundt depositum.

Lindorff
Lindorff er vårt inkassobyrå som håndterer purringer for oss. Dersom du har fått et brev fra Lindorff, må du kontakte dem direkte, da saken din er overlatt til dem. Navn og nummer til din saksbehandler finner du i brevet.

Strøm
De fleste boligene får strømregningen som egen linje på husleiefakturaen. Strømsatsen kan bli regulert i løpet av året.
Enkelte har direkte fakturering fra strømleverandør (dette gjelder Fosswinckelsgate 67, Jekteviksbakken 25 og Fantoftvegen 14 K-L). Beboerne i Fosswinckelsgate 67 og Jekteviksbakken 25 må skaffe strømleverandør selv og lese av strømmåleren. 

Hvis du har spørsmål, kontakt oss gjerne på epost 
faktura.bolig@sammen.no eller på telefon 55 27 60 07/55 33 84 15